REKLAMÁCIA

 

Kam môžem nahlásiť reklamáciu a kde zistím stav svojej reklamácie?

Pre rýchle vybavenie reklamácie odporúčame tieto spôsoby:

  • zaslať reklamáciu e-mailom na obchod@vmbal.sk spoločne s vyplneným reklamačným formulárom
  • nahlásiť reklamáciu telefonicky na náš zákaznícky servis, kde Vám naši kolegovia poradí ako postupovať.

 

Čo všetko je potrebné s tovarom zaslať, ak Vám budem tovar zasielať z dôvodu reklamácie?

K reklamovanému tovaru je nutné priložiť kópiu faktúry + sprievodný list (z akého dôvodu tovar reklamujete) alebo vyplnený reklamačný formulár.

 

Pri prevzatí zásielky som zistil, že je tovar poškodený, ako mám postupovať?

V prípade, že preberáte zásielku, ktorej obal je zjavne poškodený, žiadajte u vodiča aby sa zásielka prevzala s výhradou a vodič toto poznačil do odovzdávacieho protokolu. Ak zistíte poškodený tovar po rozbalení zásielky, obstarajte o tom fotodokumentáciu a ihneď nás kontaktujte - najneskôr do druhého dňa, aby sme reklamáciu mohli uplatniť u prepravcu.

 

Ako dlho trvá reklamácia tovaru?

Ak táto situácia nastane, riešime vzniknutý problém obratom a vždy tak, aby ste boli aj napriek vzniknutému problému spokojní.

 

V prípade Vašich ďalších otázok nás kontaktujte.