NÁKUP & OBJEDNÁVKA

 

Môže každý objednávať 24 hodín denne?

Áno - objednávky prijímame automaticky 24 hodín denne.

 

Ako funguje postup objednávania v internetovom obchode VMBal s.r.o.?

Vyberte si požadovaný produkt.

Kliknite na tlačidlo "Kúpiť" - po kliknutí sa vám objaví produkt, ktorý ste pridali do košíka.

Ďalej môžete pokračovať tlačidlom "Späť do dobchodu, ak budete chcieť vyberať ďalšie produkty, alebo tlačidlom" Objednať tovar "ak už máte všetko vybrané a chcete nákup dokončiť.

Ak ste už vybrali všetky produkty, ktoré ste chceli kúpit, kliknite na ikonu košíka v pravom hornom rohu a prejdite do košíka.

Skontrolujte obsah košíka, vyberte spôsob dopravy a spôsob platby a kliknite na tlačítCitovatu "Pokračovať".

Ak ešte nie ste prihlásení, prihláste sa, prípadne si vytvorte účet alebo zadajte fakurační údaje a kliknite na tlačidlo "Pokračovať".

Ak už ste prihlásení, skontrolujte ešte raz svoje údaje a kliknite na tlačidlo "Pokračovať".

Pre úspešné dokončenie objednávky, kliknite na tlačidlo "Objednať".

Ak ste úspešne dokončili svoju objednávku a my ju dostali, príde Vám automaticky e-mail s potvrdením objednávky.

 

Bola moja objednávka prijatá do systému?

Pár minút po objednaní tovaru na našom e-shope obdržíte na Vami zadaný e-mail potvrdenie o prijatí objednávky s číslom objednávky.

 

Čo mám robiť, keď mi nepríde e-mail s potvrdením objednávky?

Ak sa stane, že Vám do pár minút po objednaní nepríde e-mail s potvrdením Vašej objednávky, kontaktujte nás.

 

Môžem svoju objednávku podať aj telefonicky alebo emailom?

Áno - objednávky prijímame aj e-mailom alebo telefonicky.

 

Môžem si prezrieť svoje doterajšie objednávky?

Áno, ak ste u nás registrovaní, môžete do svojich objednávok nahliadnuť po prihlásení do e-shopu na svojom účte v sekcii "Prehľad objednávok".

 

Kedy dostanem objednávku? Ako dlho trvá vybavenie mojej objednávky?

Pri tovare, ktorý máme na sklade, objednávku expedujeme do 24 hodín po obdržaní objednávky.

V prípade, že sa tak nestane, kontaktujte nás.

Dodacia doba sa začína počítať až po zaplatení objednávky. Zvlášť platby prevodom môžu v niektorých prípadoch trvať dlhšie, preto odporúčame ako najrýchlejší spôsob platby platbu kartou, ktorá sa pripíše spravidla hneď alebo dobierkou

Pri výrobkoch, ktoré nie sú skladom, zistíte dodaciu dobu v podrobnom prehľade produktu.

 

Ako môžem sledovať stav svojej objednávky?

Ak ste si založili zákaznícky účet, môžete stav svojej objednávky sledovať po prihlásení na svojom účte v sekcii "Prehľad objednávok".

Akonáhle tovar opustí náš sklad, dostanete potvrdzujúci e-mail spoločne s faktúrou.

 

V prípade Vašich ďalších dotazov nás kontaktujte.