DOPRAVA & DORUČENIE
 

Koľko zaplatím za dopravu tovaru?

Vami objednaný tovar dopravíme prostredníctvom našich zmluvných prepravcov (DPD, TOPTRANS) na Vašu adresu v rámci Slovenskej republiky vždy ZADARMO pri objednávke nad 20,- € bez DPH (24,- € vrátane DPH).

Pro objednávke do 20,- € bez DPH (24,- € vrátane DPH) účtujeme za dopravu 6,- € bez DPH (7,30 € vrátane DPH).

 Konkrétneho dopravcu určíme pri expedícii tovaru podľa charakteru zásielky (balík / paleta).

 

Kam si môžem svoju objednávku nechať doručiť?

Objednávku si môžete nechať doručiť na Vami uvedenú adresu v rámci Slovenskej republiky - napr. Bydliska, pracoviska atď.

 

Kedy mi bude tovar doručený po objednaní?

Objednaný tovar expedujeme do 24 hodín v pracovných dňoch od prijatia objednávky, pokiaľ je skladom.

Pokiaľ objednaný tovar nie je skladom, budeme Vás kontaktovať a navrhneme ďalší postup - napr. predĺžení dodacie lehoty, iné plnenie alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Akonáhle odovzdáme tovaru prepravcovi, budeme Vás informovať e-mailom.

Doručenie zásielky v rámci Slovenskej republiky je štandardne nasledujúci pracovný deň po odovzdaní zásielky prepravcovi.

V prípade Vašej neprítomnosti na uvedenej adrese budete telefonicky kontaktovaní zmluvným prepravcom a dohodnete si prípadný náhradný termín doručenia.

 

ODPORÚČANÝ POSTUP PRI PREBERANÍ ZÁSIELKY:

Skontrolujte, či nie je obal výrobku poškodený - pokiaľ obal bude javiť známky poškodenia (napr. Bude roztrhnutý, rozlepený pod.), Tovar nepreberajte alebo prevezmite balík a do odovzdávacieho protokolu napíšte "PREVZAL S VÝHRADOU".

V prípade, že obal bude v poriadku, tovar zaplaťte a prevezmite.

Po zaplatení Vám prepravca vystaví príjmový doklad o zaplatení tovaru - POZOR - dôležité do účtovníctva.

Pri vybaľovaní produktu dbajte na to, aby ste obal a vnútorné výplne rozbaľovaním nepoškodili.

Pokiaľ po rozbalení zistíte poškodenie výrobku, neodkladne nás kontaktujte a všetky obaly uchovajte pre prípadné reklamačné vyšetrovania.

 

Obdržal som poškodený tovar - ako mám postupovať?

V prípade, že po prevzatí a rozbalení zásielky zistíte, že je tovar poškodený, ihneď nás kontaktujte - najneskôr do druhého dňa od prevzatia zásielky.

 
Obdržal som iný tovar než som si objednal - ako mám postupovať?
Ak ste v dôsledku našej chyby obdržali tovar, ktorý ste si neobjednali, ihneď nás kontaktujte. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie zabezpečiť nápravu.

 

V prípade Vašich ďalších otázok nás kontaktujte.