Zásielka prišla poškodená - čo robiť?

Čo robiť, ak tovar nedorazil v poriadku?

  • V prípade, že po obdržaní a rozbalení balíka zistíte, že je tovar v balíku poškodené, ihneď nás prosím kontaktujte - najneskôr do druhého dňa od prevzatia balíka.

  •   Skontrolujte tiež ihneď obsah a kompletnosť zásielky. V prípade, že zistíte, že je zásielka nekompletná, je nutné nás kontaktovať a oznámiť nám túto informáciu najneskôr do 3 dní od prevzatia zásielky. Na neskoršie reklamácie nebudeme brať ohľad.

Kategórie
Dôležité odkazy

APEK

VMBAL.sk - všechna práva vyhrazena
Bezpečnost na pracovišti, Prevence, Rohože, Vybavení budov

Opýtajte sa nás

+421 944 233 445
PO-PÁ: 8:00 - 16:00

Napište nám