Časté otázky

OBJEDNÁVKY

Môžem si u vás vyzdvihnúť tovar osobne?

Bohužiaľ to nie je možné, tovar zasielame z Českej republiky

Sú skladové zásoby tovaru uvedené na webových stránkach pravdivé?

Máme vlastný centrálny sklad, na ktorom máme neustále cez 95% položiek z nášho e-shopu. Absolútnu väčšinu položiek máme naozaj skladom, pripravenú k expedícii k Vám. V našom e-shope sú skladové zásoby niekoľkokrát denne aktualizované. Náš sklad nám tiež dovoľuje garantovať veľmi krátku dobu doručenia - prevažnú väčšinu zásielok odosielame ešte ten istý, alebo nasledujúci pracovný deň.

Ako dlho trvá doba expedície?

Hneď ako je tovar odovzdaný našim zmluvným prepravcom, potom je tovar zákazníkovi doručený nasledujúci pracovný deň.

Môžem si tovar doobjednať, ak som objednávku už odoslal?

Ak je Vaša objednávka už odoslaná, môžete nás telefonicky alebo e-mailom kontaktovať a pokial už balík nebude vyexpedovaný, tovar Vám do objednávky radi pridáme.

TOVAR

Môžem tovar vrátiť, ak mi nevyhovuje?

Áno, tovar môžete vrátiť do 30 dní od prevzatia zásielky. Vrátený tovar však musí byť nepoškodený, nepoužitý a v originálnej krabici. Využite pre rýchle vyriešenie situácie nášho vzorového formulára. Finančnú čiastku za vrátený tovar Vám zašleme po potvrdení opravného dokladu obratom späť na Váš účet.

Akým spôsobom je zabezpečená doprava?

Tovar zasielame našimi zmluvnými prepravcami DPD alebo TOPTRANS - záleží na povahe a rozmeru tovaru.

Koľko budem platiť za dopravné, prípadne balné?

Všetok tovar z našoho e-shopu zasielame po celej Slovenskej republike ZADARMO. Balné, dobierkové ani dopravné neúčtujeme bez ohľadu na objednané množstvo.

Čo keď nebudem v čase dodania k zastihnutiu?

Naši zmluvný prepravcovia o dodaniu zásielky zákazníka vopred informujú a pokiaľ ani tak zákazníka nezastihnú, pokus o doručenie opakujú nasledujúci pracovný deň.

PLATBY

Aké spôsoby platieb môžem využiť?

Tovar zasielame nielen na dobierku, ale objednávky je možné zaplatiť aj vopred bankovým prevodom.

Kedy mi dorazí údaje k platbe, ak som si vybral platbu vopred?

Akonáhle Vašu objednávku príjmeme a spracujeme, ihneď Vám vystavíme zálohovú faktúru s pokynmi pre platbu, ktorá Vám bude zaslaná na e-mail. V prípade objednávky cez víkend či cez sviatky budú pokyny k platbe zaslané najneskôr v najbližší pracovný deň.

Ako môžem zistiť, či moje peniaze dorazili na váš účet?

Platby kontrolujeme na účte každý deň a akonáhle zistíme, že je platba pripísaná na náš účet, a tovar je skladom, ihneď Vašu objednávku expedujeme.

REKLAMÁCIE

Kam môžem nahlásiť reklamáciu a kde zistím stav svojej reklamácie?

Pre rýchle vybavenie reklamácie odporúčame využiť reklamačného formulára, prípadne zaslať reklamáciu e-mailom, alebo možno tiež reklamáciu nahlásiť telefonicky na čísle +421 944 233 445, kde Vám naši kolegovia poradí ako postupovať.

Čo všetko je potrebné s tovarom poslať, ak vám tovar budem zasielať z dôvodu reklamácie?

Je nutné k reklamovanému tovaru poslať kópiu faktúry + sprievodný list (z akého dôvodu tovar reklamujete) alebo vyplnený reklamačný formulár.

Pri prevzatí zásielky bolo zistené poškodenie tovaru, ako mám postupovať?

V prípade, že preberáte zásielku, ktorej obal je zjavne poškodený, žiadajte u vodiča aby sa zásielka prevzala s výhradou a vodič toto poznačil do odovzdávacieho protokolu. Ak zistíte poškodený tovar po rozbalení zásielky, zrobte o tom fotodokumentáciu a ihneď nás kontaktujte - najneskôr do druhého dňa, aby sme reklamáciu mohli uplatniť u prepravcu.

Ako dlho trvá reklamácie tovaru?

Ak táto situácia nastane, riešime vzniknutý problém obratom a vždy tak, aby ste boli aj napriek vzniknutý problém spokojní.

Kategórie
Dôležité odkazy

APEK

VMBAL.sk - všechna práva vyhrazena
Bezpečnost na pracovišti, Prevence, Rohože, Vybavení budov

Opýtajte sa nás

+421 944 233 445
PO-PÁ: 8:00 - 16:00

Napište nám